-
Czy firma kiedykolwiek pyta o opłatę, nazwę mojego banku lub numer mojej karty kredytowej podczas aplikowania o pracę lub brania udziału w procesie rekrutacyjnym ?
Nie. Jakakolwiek osoba lub jednostka podająca się za firmę Colgate Palmolive lub jej pracownika, rządająca pieniędzy w zamian za zorganizowanie spotkania rekrutacyjnego popełnia przestępstwo. Firma Colgate Palmolive nie jest odpowiedzialna za jakiekolwiek oszustwa, w których osoby podszywają się pod pracowników firmy Colgate Palmolive.
Dowiedz się więcej tutaj.
-
Jak mogę przesłać swoje CV?
W celu zapewnienia sprawiedliwego oraz spójnego procesu dla osób zainteresowanych aplikowaniem o pracę w Colgate-Palmolive, nie przyjmujemy CV składanych bez związku z konkretną ofertą. Aby ubiegać się o konkretne stanowisko, należy utworzyć profil na naszej Stronie karier i aplikować przez niego. Na każdą ofertę pracy należy aplikować osobno.
-
Jak mogę zresetować hasło?
Aby zresetować hasło, należy przejść na stronę „Wyświetl profil” Strony karier i kliknąć „Nie pamiętasz hasła?”. Należy wpisać adres e-mail podany przy tworzeniu swojego profilu na naszej stronie karier. Jeśli wpisany adres e-mail powiązany będzie z kontem, użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z instrukcją, jak zresetować hasło. Przy każdym resecie hasła wszelkie poprzednie linki resetujące hasło w e-mailach zostaną zdezaktywowane.
-
Jak mogę ubiegać się o pracę?
-
Jak można edytować swoją aplikację?
Aby edytować swoją aplikację, wystarczy zalogować się na swoim profilu i przejść do sekcji „Złożone aplikacje”. Kliknij na aplikację którą chcesz edytować i otwórz sekcje „Informacje związane ze stanowiskiem” Dokonaj edycji aplikacji i kliknij „Aktualizuj”. Jeśli aplikacja nie jest widoczna, oznacza to, że jest rozpatrywana i nie są możliwe dalsze zmiany.
-
Jaki jest status mojej aplikacji? Złożyłem aplikację na stanowisko i nie otrzymałem odpowiedzi.
-
Otrzymałem wiadomość e-mail, że ktoś skontaktuje się ze mną w sprawie wstępnej rozmowy telefonicznej i/lub rozmowy kwalifikacyjnej, jednak nikt się jeszcze ze mną nie skontaktował.
-
Gdzie mogę znaleźć oferty stażu/praktyk studenckich?
-
Otrzymałem rekomendację; dlaczego nie mogę już ubiegać się o dane stanowisko za pomocą linku aplikacji zawartego w wiadomości z rekomendacją?
-
Interesują mnie przyszłe oferty pracy. Z kim mogę się skontaktować?
-
Dlaczego mnie nie wybrano?
-
Co muszę zrobić, jeśli potrzebuję specjalnych udogodnień ze względu na niepełnosprawność?
Osobom z niepełnosprawnościami zapewniamy racjonalne usprawnienia (usługi dostępnościowe). Jeśli ich potrzebujesz, wypełnij ten formularz.
-
Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie ?
Skontaktuj się z nami w związku z innymi pytaniami.
